wizyta w bardejowie4 czerwca pojechaliśmy na Słowację do Bardejowa . Z Gorlic wyjechaliśmy o 6.30 rano. Jechaliśmy około dwóch godzin. Pan dyrektor przywitał nas serdecznie i oprowadził po szkole. Potem poszliśmy zjeść drugie śniadanie. Do picia było ciepłe kakao lub herbata a do tego pyszna drożdżówka. Po poczęstunku mieliśmy zawody sportowe.

Chłopcy grali w piłkę nożną, a dziewczyny w sedbal. Zmęczeni zawodami poszliśmy na obiad. Niestety musieliśmy się pożegnać z naszymi kolegami. Dostaliśmy miły podarunek - kosz słodkości i pojechaliśmy do centrum miasta. Najpierw zwiedziliśmy kościół pod wezwaniem Św. Idziego. Krętymi i wąskimi schodami, które liczyły 182 stopnie wyszliśmy na szczyt wieży. Z góry podziwialiśmy piękne widoki. Po zejściu z wieży zrobiliśmy sobie zdjęcie przy pomniku Św. Floriana. Następnie poszliśmy do Muzeum Przyrodniczego, gdzie poznawaliśmy różne gatunki zwierząt z całego świata. Ucieszyliśmy się, gdy nareszcie zjedliśmy pyszne lody. Potem pojechaliśmy do Bardejowskich Kupeli, gdzie zwiedziliśmy Skansen Muzeum Ludowej Architektury. Zobaczyliśmy jak ludzie żyli dawniej i podziwialiśmy przepiękne dwie cerkwie. Udało nam się trochę posłuchać prawosławnego nabożeństwa. Zmęczeni kupiliśmy jeszcze pamiątki oraz pyszne opłatki o różnych smakach i wróciliśmy do autobusu. Do Gorlic wróciliśmy około 20.00. Wszyscy byli zadowoleni z wycieczki.

Marcelina Hojdak i Julka Chmura

Tuesday the 4th. . Joomla 3.0 Template.