warszawa 2018W dniach 25.04 – 27.04 2018 klasa IIIA i IIA gimnazjum pod opieką wychowawców: Krystyny Zawadzkiej i Małgorzaty Kędzior oraz pani pedagog Renaty Tatko uczestniczyły w 3 dniowej wycieczce do Warszawy, której celem było poznanie historii i najciekawszych obiektów stolicy. Wycieczkę rozpoczęliśmy zwiedzaniem Pałacu Kultury i Nauki, gdzie z platformy widowiskowej oglądaliśmy panoramę miasta. Następnie z panem przewodnikiem odbyliśmy spacer Traktem Królewskim oglądając Pałac Prezydencki i Grób Nieznanego żołnierza.

Pierwszy dzień zakończyliśmy zwiedzaniem Pałacu w Wilanowie, po czym udaliśmy się na obiadokolacje i nocleg do Domu Nauki na Bielanach. W drugim dniu w towarzystwie pana przewodnika zwiedziliśmy Starówkę, Stadion Narodowy – gdzie dotarliśmy warszawskim metrem, Łazienki wraz ze wszystkimi atrakcjami, Pawiak, Cytadelę, Aleje Szucha oraz Muzeum Żydów. Wieczorem po obiadokolacji wszyscy udaliśmy się na spacer po centrum stolicy oraz na zakupy do Złotych Tarasów. Trzeci dzień pobytu w stolicy rozpoczęliśmy spacerem po cmentarzu na Powązkach, następnie udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego. Kolejną atrakcją był Zamek Królewski. Wycieczkę zakończyliśmy w Centrum Nauki Kopernik, gdzie każdy według swoich zainteresowań mógł korzystać z nowoczesnych urządzeń naukowych. Dopisywała nam pogoda i dobry humor.

Tuesday the 4th. . Joomla 3.0 Template.